SJU DAGAR TILLS TOMTEN KOMMER-Robin Hund & Hans glada orkester

03nov14:0014:45SJU DAGAR TILLS TOMTEN KOMMER-Robin Hund & Hans glada orkester

Lisätietoja tapahtumasta

Julkonsertserien ”Sju dagar tills tomten kommer” med Robin Hund & Hans gladaorkester uppträder med medryckande julmusik för hela familjen. Under varje konsert finns det andra aktiviteter.

Orkestern publicerar också sin alldeles sprillans nya låt ”En julhälsning från södern” passligt till turnén och samma låt uruppförs också under julturnén. Målsättningen är att erbjuda barnunderhållning åt en bredare publik, med jul som tema.

Robin Hund & Hans glada orkester spelar svängig barnmusik för hela familjen. Vi anpassar vårt program till barn i alla åldrar och sammanställer en konsert som består av både fartfyllda och lugna stunder. Barnen får delta aktivt genom sång, rörelse och rytmik. Orkestern har gjort över 600 spelningar sedan starten 2012, i alla finlandssvenska landskap. Vi har totalt gett ut 8 olika album, en ljudbok med sagor och en notbok. Därtill mängder med videon på youtube.

Robin Hund spelas av Tomas Järvinen och Bob Katta v Henrik Strang.

Söndagen 3.11.2024 kl. 14.

Konsertens längd är ca 45 min.

Liput

Linkki lippujen ostoon

Netticket.fi

November 3, 2024 14:00 - 14:45(GMT+03:00)