En Helt (O)vanlig Julkonsert

15dec18:0020:00En Helt (O)vanlig Julkonsert

Evenemangsdetaljer

Pargassuccén är tillbaka för tredje året i rad – denna gång i form av en miniturné! Det bjuds på helt (o)vanlig julmusik av helt (o)vanliga Pargasmusiker. En konsert fylld med gamla klassiker & moderna godingar, i stilar som varierar från ena ändan av spektrumet till den andra.

Kom och njut av stämningen, samvaron och den härliga julmusiken!

PÅ SCEN:
Anna Saarela
Adrian Rantala
Oliver Tschernij
Anton Elmvik
Simon Grundvall
Andréas Rantala

+ GÄSTARTISTER:
Myyri Ruokolahti
William Stocks
Set Bergman
Oscar Gräsbeck
Marianne Maans

Helt (O)vanliga Konserter är ett evenemangskoncept skapat år 2022 av musikerparet Anna Saarela och Adrian Rantala. Julkonserten 2022 blev startskottet, och sedan dess har samma gäng bjudit på ett flertal olika konserthelheter. Konceptets och konserternas syfte är att skapa evenemang som präglas av en harmonisk stämning, intressanta musikarrangemang, glädje och kärlek.

Med en bred repertoar av varierande julmusik framförd av lokala, skickliga musiker i ett stämningsfullt utrymme skapar vi ett evenemang där alla i publiken kan lägga stundens problem och vardagens jäkt åt sidan, och landa in i lugnet inför julsäsongen och det kommande nya året.

Söndag 15.12 kl. 18.00

Längd ca. 2h med paus

Varmt välkomna!

Biljetter